Direktlänk till inlägg 15 januari 2014

Hoppas det blir snart!

Av Charlotta Gustavsson - 15 januari 2014 01:16

Nu var det ett tag sedan ja skrev igen har inte mått bra känner mig deppig och påhoppad samt att ja inte alls har varit pigg.
Borde egentligen sovit nu för länge sen men har inte gjort mycket annat än sovit i dag. Försökt få tag i min läkare men få bli nytt försök om några timmar igen.. Hoppas på att han ska kunna skriva en remiss och skicka till sjukhuset för en operation av gallstenarna. Trött på den här skiten nu är inne på andra veckan och känner av det just därför ja inte har gjort annat i dag än att sova.

Upp snart igen för att ge sönerna frukost och sen skicka dom till dagis med morfar som lämnar och hämtar. Själv ska man till psykologen och det kommer vara sjukt jobbig då vi denna gången kommer prata om min älskade farfar ?
Saknar honom så enormt mycket han betydde så oerhört mycket för mig. Han va som en extra pappa för mig och sen han gick bort då har ja inte varit den Lotta ja en gång har varit.

Älskade farfar va du fattas mig hoppas vi ses snart igen ???kursiv text

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotta Gustavsson - 17 maj 2016 10:05

Nu var det ett tag sedan jag skrev här på min blogg.  Jag tror det kommer bli mer skrivande här nu då jag känner att man bara kan lägga ner Fb faktiskt.. Jag skriver att rubriken är om tankar. Varför då kanske en del som läser detta undrar... J...

Av Charlotta Gustavsson - 17 maj 2016 09:50

Nu var det ett tag sedan jag skrev här på min blogg.  Jag tror det kommer bli mer skrivande här nu då jag känner att man bara kan lägga ner Fb faktiskt.. Jag skriver att rubriken är om tankar. Varför då kanske en del som läser detta undrar... J...

Av Charlotta Gustavsson - 20 februari 2015 10:47

hallå! Sitter man åter i nässjö men snart får man åka hem skönt. Har precic gjort ett test prov eller inför prov till nästa vecka dock mindre frågor än vad det kommer vara men är nöjd ändå. Resultatet denna gången va klart mycket bättre en förra. S...

Av Charlotta Gustavsson - 19 februari 2015 12:45

fullt ös kan man minst sagt säga. En dag kvar till i Nässjö sen gäller det nästa vecka... Vad kan det vara tro... Jo jag går ju en utbildning och största nu för mig är att jag ska klara av provet för truckkortet. Skit nervös och jobbigt men ja k...

Av Charlotta Gustavsson - 2 februari 2015 09:48

Ja jag är inte inne så mycket på min blogg tyvärr. Tiden räcker inte riktigt till när man lever i småbarnslivet. Mycket har hänt det senaste. Jag och mina söners pappa har gått isär min depression som jag har haft är så gott som borta. Börjat på utbi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards