Direktlänk till inlägg 17 februari 2014

Förstår inte...

Av Charlotta Gustavsson - 17 februari 2014 14:52

Jag förstår inte vad det är som händer med mig...
I dag känner jag inte mig själv. Allt känns bara helt svart. Orkar precis gå med hundarna sen orkar jag inte mer.
Tankarna flyger runt jag försöker komma på vad det är som har orsakat detta men det är helt tomt i huvudet.
I morgon ska ja träffa psykologen men känner inte ens för att få dit eller ha sjukgymnastiken på torsdag.
Det som gör mig mest ledsen just nu är att ja ens inte orkar ha mina två söner hemma. Jag vill inte att de ska se mig så här ja vill inte göra dom oroliga.

Är det medicinen som gör mig så här? Fungerar den inte? Måste ja byta?
Jag bara ligger vill sova men kan inte men ja orkar inte göra något.
Så här långt ner som jag är nu i psyket det skrämmer mig.

Visst har jag mått dåligt många gånger men inte såhär. Tankarna på livet kommer upp. Och ja vet att ja kommer få frågan i morgon av psykologen om ja har tankar på att skada mig.
Ska inte säga att tankarna inte kommer för det gör dom men ja kan bara inte göra det!
Innerst inne vet jag att skulle ja göra något så sviker jag mina pojkar mina tre killar jag har i livet mina söner och min sambo.
Varför kommer tanken när jag ändå inte vill göra något?
Vad skulle du har gjort om du hade familj? Och två absolut bästa vänner som ja också vet inte skulle klara att vara utan mig eller dig?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotta Gustavsson - 17 maj 2016 10:05

Nu var det ett tag sedan jag skrev här på min blogg.  Jag tror det kommer bli mer skrivande här nu då jag känner att man bara kan lägga ner Fb faktiskt.. Jag skriver att rubriken är om tankar. Varför då kanske en del som läser detta undrar... J...

Av Charlotta Gustavsson - 17 maj 2016 09:50

Nu var det ett tag sedan jag skrev här på min blogg.  Jag tror det kommer bli mer skrivande här nu då jag känner att man bara kan lägga ner Fb faktiskt.. Jag skriver att rubriken är om tankar. Varför då kanske en del som läser detta undrar... J...

Av Charlotta Gustavsson - 20 februari 2015 10:47

hallå! Sitter man åter i nässjö men snart får man åka hem skönt. Har precic gjort ett test prov eller inför prov till nästa vecka dock mindre frågor än vad det kommer vara men är nöjd ändå. Resultatet denna gången va klart mycket bättre en förra. S...

Av Charlotta Gustavsson - 19 februari 2015 12:45

fullt ös kan man minst sagt säga. En dag kvar till i Nässjö sen gäller det nästa vecka... Vad kan det vara tro... Jo jag går ju en utbildning och största nu för mig är att jag ska klara av provet för truckkortet. Skit nervös och jobbigt men ja k...

Av Charlotta Gustavsson - 2 februari 2015 09:48

Ja jag är inte inne så mycket på min blogg tyvärr. Tiden räcker inte riktigt till när man lever i småbarnslivet. Mycket har hänt det senaste. Jag och mina söners pappa har gått isär min depression som jag har haft är så gott som borta. Börjat på utbi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards