Direktlänk till inlägg 22 april 2014

När ska ja få må bra?!?

Av Charlotta Gustavsson - 22 april 2014 19:51

Trött på att inte få må bra ledsen över att barnen ska behöva se hur deras mamma mår.
Ledsen för att se äldsta sonen vara orolig för sin mamma.
I dag har jag i princip bara legat i sängen hela dagen.
Barnen ska i alla fall få åka till dagis i morgon. Tror nog att morfar få hämta dom då.
Blir det inte bättre i morgon får ja ta och ringa till sjukhuset.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotta Gustavsson - 17 maj 2016 10:05

Nu var det ett tag sedan jag skrev här på min blogg.  Jag tror det kommer bli mer skrivande här nu då jag känner att man bara kan lägga ner Fb faktiskt.. Jag skriver att rubriken är om tankar. Varför då kanske en del som läser detta undrar... J...

Av Charlotta Gustavsson - 17 maj 2016 09:50

Nu var det ett tag sedan jag skrev här på min blogg.  Jag tror det kommer bli mer skrivande här nu då jag känner att man bara kan lägga ner Fb faktiskt.. Jag skriver att rubriken är om tankar. Varför då kanske en del som läser detta undrar... J...

Av Charlotta Gustavsson - 20 februari 2015 10:47

hallå! Sitter man åter i nässjö men snart får man åka hem skönt. Har precic gjort ett test prov eller inför prov till nästa vecka dock mindre frågor än vad det kommer vara men är nöjd ändå. Resultatet denna gången va klart mycket bättre en förra. S...

Av Charlotta Gustavsson - 19 februari 2015 12:45

fullt ös kan man minst sagt säga. En dag kvar till i Nässjö sen gäller det nästa vecka... Vad kan det vara tro... Jo jag går ju en utbildning och största nu för mig är att jag ska klara av provet för truckkortet. Skit nervös och jobbigt men ja k...

Av Charlotta Gustavsson - 2 februari 2015 09:48

Ja jag är inte inne så mycket på min blogg tyvärr. Tiden räcker inte riktigt till när man lever i småbarnslivet. Mycket har hänt det senaste. Jag och mina söners pappa har gått isär min depression som jag har haft är så gott som borta. Börjat på utbi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards