Alla inlägg under februari 2014

Av Charlotta Gustavsson - 17 februari 2014 14:52

Jag förstår inte vad det är som händer med mig...
I dag känner jag inte mig själv. Allt känns bara helt svart. Orkar precis gå med hundarna sen orkar jag inte mer.
Tankarna flyger runt jag försöker komma på vad det är som har orsakat detta men det är helt tomt i huvudet.
I morgon ska ja träffa psykologen men känner inte ens för att få dit eller ha sjukgymnastiken på torsdag.
Det som gör mig mest ledsen just nu är att ja ens inte orkar ha mina två söner hemma. Jag vill inte att de ska se mig så här ja vill inte göra dom oroliga.

Är det medicinen som gör mig så här? Fungerar den inte? Måste ja byta?
Jag bara ligger vill sova men kan inte men ja orkar inte göra något.
Så här långt ner som jag är nu i psyket det skrämmer mig.

Visst har jag mått dåligt många gånger men inte såhär. Tankarna på livet kommer upp. Och ja vet att ja kommer få frågan i morgon av psykologen om ja har tankar på att skada mig.
Ska inte säga att tankarna inte kommer för det gör dom men ja kan bara inte göra det!
Innerst inne vet jag att skulle ja göra något så sviker jag mina pojkar mina tre killar jag har i livet mina söner och min sambo.
Varför kommer tanken när jag ändå inte vill göra något?
Vad skulle du har gjort om du hade familj? Och två absolut bästa vänner som ja också vet inte skulle klara att vara utan mig eller dig?

Av Charlotta Gustavsson - 17 februari 2014 10:48

Usch och fy och blä idag är det en sån dag där jag bara vill ligga i sängen och inte gå upp alls.
Blir väl nu att ja går ut med hundarna sen försöka äta frukost och sen sängen. Skit jobbigt men men känner inte för något alls i dag.... Ja undrar varför.?

Nu har jag också sagt en sak till mig själv och det är att skippa Facebook ett tag. Jag mår för dåligt och folk som påstår säg vara mina vänner ger mig mer negativa saker en att stötta mig.
Jag orkar inte sånt jag mår inte bättre av det.
Har tampats med depressionen i snart ett helt år.
Visa vilka som verkligen är mina vänner en enda gång!! Och sluta vara falska och låtsas som att inget har hänt..

Av Charlotta Gustavsson - 9 februari 2014 23:53

Du finns i mina tankar
Du finns i mina drömmar
Du finns i mitt hjärta
Du finns i mina tårar

I dag var vi i affären och handlade
Affären där Du jobbade
Affären som ja alltid kommer gå till
Affären där ja varje gång hoppas på att få träffa dig igen.

Jag gick och tittade efter dig hoppades på att du skulle komma ut till affären med en vagn med varor och plocka upp.
Hoppas på att få höra "nä men hej Lotta"
"Hur mår du vad gör Markus"

Du var alltid glad du smittade av dig med ditt härliga skratt.
Var man ledsen eller nerstämd så gjorde du dagen bättre när man träffade dig.

Du lämnade oss för tidigt varför just Du av alla varför kan det inte bara vara en mardröm som gör att man vaknar upp igen och man får träffa dig igen.

Vi saknar dig allt känns så tomt
Jag känner en tomhet du betydde nog mer än vad jag har tänkt annars skulle ja nog inte känna denna hemska tomhet jag känner. ?

Vi ses igen min vän underbara älskade Mary du lämnade oss alla på tok för tidigt.
Men nu slipper du sjukhuset medicinerna och känna smärtan. Nu får du glädja många andra med ditt härliga skratt ????

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards