Direktlänk till inlägg 17 februari 2014

Blä

Av Charlotta Gustavsson - 17 februari 2014 10:48

Usch och fy och blä idag är det en sån dag där jag bara vill ligga i sängen och inte gå upp alls.
Blir väl nu att ja går ut med hundarna sen försöka äta frukost och sen sängen. Skit jobbigt men men känner inte för något alls i dag.... Ja undrar varför.?

Nu har jag också sagt en sak till mig själv och det är att skippa Facebook ett tag. Jag mår för dåligt och folk som påstår säg vara mina vänner ger mig mer negativa saker en att stötta mig.
Jag orkar inte sånt jag mår inte bättre av det.
Har tampats med depressionen i snart ett helt år.
Visa vilka som verkligen är mina vänner en enda gång!! Och sluta vara falska och låtsas som att inget har hänt..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotta Gustavsson - 17 maj 2016 10:05

Nu var det ett tag sedan jag skrev här på min blogg.  Jag tror det kommer bli mer skrivande här nu då jag känner att man bara kan lägga ner Fb faktiskt.. Jag skriver att rubriken är om tankar. Varför då kanske en del som läser detta undrar... J...

Av Charlotta Gustavsson - 17 maj 2016 09:50

Nu var det ett tag sedan jag skrev här på min blogg.  Jag tror det kommer bli mer skrivande här nu då jag känner att man bara kan lägga ner Fb faktiskt.. Jag skriver att rubriken är om tankar. Varför då kanske en del som läser detta undrar... J...

Av Charlotta Gustavsson - 20 februari 2015 10:47

hallå! Sitter man åter i nässjö men snart får man åka hem skönt. Har precic gjort ett test prov eller inför prov till nästa vecka dock mindre frågor än vad det kommer vara men är nöjd ändå. Resultatet denna gången va klart mycket bättre en förra. S...

Av Charlotta Gustavsson - 19 februari 2015 12:45

fullt ös kan man minst sagt säga. En dag kvar till i Nässjö sen gäller det nästa vecka... Vad kan det vara tro... Jo jag går ju en utbildning och största nu för mig är att jag ska klara av provet för truckkortet. Skit nervös och jobbigt men ja k...

Av Charlotta Gustavsson - 2 februari 2015 09:48

Ja jag är inte inne så mycket på min blogg tyvärr. Tiden räcker inte riktigt till när man lever i småbarnslivet. Mycket har hänt det senaste. Jag och mina söners pappa har gått isär min depression som jag har haft är så gott som borta. Börjat på utbi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards