Direktlänk till inlägg 2 februari 2015

Livet.

Av Charlotta Gustavsson - 2 februari 2015 09:48

Ja jag är inte inne så mycket på min blogg tyvärr. Tiden räcker inte riktigt till när man lever i småbarnslivet.
Mycket har hänt det senaste.
Jag och mina söners pappa har gått isär min depression som jag har haft är så gott som borta.
Börjat på utbildning och har träffat en helt underbar och fantastisk kille.
Visst finns det stunder i livet som bara känns skit men då har man personen som man älskar vid sin sida och stöttar en och får en att må så sjukt bra.

Och bra stöttning i utbildningen får man av son älskling också.

Barnen tycker givetvis att det stundtals är jobbigt när deras saknad efter deras pappa kommer.
Men det finns bra stunder också. Just nu är yngsta sonen inne i sin värsta utvecklingsperiod. Mycket gnäll och sura miner men det får väl vara så ett tag även om till och med jag tycker det är jobbigt. Men en del av alla faser man får gå igenom med sina söner.
Rätt som det är kommer de förstå att mamma bara vill deras bästa och att mamma kanske till och med har anledningar till att bli arg om man inte lyssnar.

Livet kan inte bli bättre nu eller jo kanske om det ja drömmer om tillsammans med mitt Ser mest bara positivt på saker nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotta Gustavsson - 17 maj 2016 10:05

Nu var det ett tag sedan jag skrev här på min blogg.  Jag tror det kommer bli mer skrivande här nu då jag känner att man bara kan lägga ner Fb faktiskt.. Jag skriver att rubriken är om tankar. Varför då kanske en del som läser detta undrar... J...

Av Charlotta Gustavsson - 17 maj 2016 09:50

Nu var det ett tag sedan jag skrev här på min blogg.  Jag tror det kommer bli mer skrivande här nu då jag känner att man bara kan lägga ner Fb faktiskt.. Jag skriver att rubriken är om tankar. Varför då kanske en del som läser detta undrar... J...

Av Charlotta Gustavsson - 20 februari 2015 10:47

hallå! Sitter man åter i nässjö men snart får man åka hem skönt. Har precic gjort ett test prov eller inför prov till nästa vecka dock mindre frågor än vad det kommer vara men är nöjd ändå. Resultatet denna gången va klart mycket bättre en förra. S...

Av Charlotta Gustavsson - 19 februari 2015 12:45

fullt ös kan man minst sagt säga. En dag kvar till i Nässjö sen gäller det nästa vecka... Vad kan det vara tro... Jo jag går ju en utbildning och största nu för mig är att jag ska klara av provet för truckkortet. Skit nervös och jobbigt men ja k...

Av Charlotta Gustavsson - 10 september 2014 16:16

Varför ska livet och kärleken vara så svårt. Efter ca 8 år känns allt borta. Känslan av att istället för att leva i familj vill jag hellre leva själv. Kommer barnen få det bättre med mesta tiden hos mig som mamma eller ska deras pappa ta det stö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards