Alla inlägg den 14 november 2013

Av Charlotta Gustavsson - 14 november 2013 22:34



Sista natten.....

Hur ska det gå då?.....

 


Drana älskade underbara goa vovve. Hur ska ja och Jack klara oss utan dig nu när du åker med matte och husse till Dalarna?


 


Nu har jag vant mig vid att ha en hund i 1veckas tid. Och ja har somnat  gott så gott och vaknat upp så mysigt med en vovve puss varje morgon.


varje kväll nu när du har varit här så har du kommit till sängen och vill att man ska lyfta upp dig vilket ja också har gjort :)


när du välj har kommit upp i sängen så har du lagt dig precis bredvid mig och somnat bums.


 


ja märker att du saknar matte så du behöver ju vara med henne det vet jag och hon behöver dig!


bästa av allt är nog ändå att du och katten Mercedes har funnit varandra och är bra vänner.


 


finare bild få jag nog leta efter en den som ja har på dig och Mercedes.

 


 

 

 

 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards