Alla inlägg den 22 november 2013

Av Charlotta Gustavsson - 22 november 2013 09:52

Varför får ja en masa ångest känslor för??
Nu sitter man och väntar på att få prata med psykologen igen.... Var ett tag sen. Vad ska man säga hur mycket ska man berätta. Varför känns allt så jobbigt varför hittar man inte orden för att kunna berätta allt.?
Får massa ångest bara för att jag ska ha samtal varför?
Tycker synd om sambon som måste leva med mig samtidigt en lättnad för att ja har honom men får ändå skuldkänslor. Tar han in allt och sen bara håller saker för sig själv eller ignorerar han bara det sen och inte tänker på det mer.
Många tankar snurrar i huvudet men kan inte få ur mig allt en då. Känner hur tårarna är på väg varför?
Känner mig helt hjälplös känner mig tom samtidigt som jag känner mig så hemsk....

Av Charlotta Gustavsson - 22 november 2013 00:38

Snart orkar ja inte mer. Allt känns jobbigt... Vara orolig för hur man mår från dag till dag.

funderar på hur sönerna ska vara och reagera på sin mamma.

Känna glädje ena stunden för att senare känna ångest och panik... :(

orkar inte... Orolig för samtalet i morgon vid 10 med psykologen orolig för inlämningen för bilen.

orolig för vad psykologen ska säga i morgon vad som kommer och hända...

panik... Ångest... När ska ja få må bra igen?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards